dilluns, 13 de juliol del 2009

Cabrera Parc Nacional!


La primera cançó d'Oprimits que vaig sentir va ser una que portava aquest mateix títol... En aquell temps, ni tant sols savia on era Cabrera, i ara, després d'anys de sentir-los dir: "un pic quan vinguis més dies anirem a Cabrera" i mirar-la de lluny quan ens banyavem a Es Trenc, avui..
Hem anat a Cabrera!
Cabrera és una illa pràcticament verge, que és a 1 hora amb barca de la Colònia de Sant Jordi.
Avui doncs a quarts de 10 hem agafat la barcassa i hem fet cap a l'altre illa. Tant d'anada com de tornada ha fet molt mala mar,(tot i quer feia molt bon dia, però no hi té res a veure!) així que jo m'he assegut rere de tot que era la zona descoberta perquè em toques l'aire, i m'he marejat poc... en comparació amb la resta, es clar!! En arribar a l'illa ja he entès de seguida tanta insistència..
Crec que no paga la pena que us n'intenti explicar res del paisatge.. amb una ullada ràpida a les fotos us en fareu una idea...
L'accés és totalment controlat, i això vol dir que mai hi ha aglomeracions, potser erem 100 persones en tota l'illa... Fantàstic! Hi ha un museu(molt ben dissimulat en l'entorn) on explica la història de l'illa, un dels episodis més coneguts és quan durant la Guerra del Francès es va fer servir per a tancar-hi els presoners de guerra.

Bé, hem estat a la platjeta tot el dia, ens hem posat molt morenos, això si quan m'han preguntat si em posaven crema, no se'm ha acudit dir altra cosa que: "no gràcies sóc autosuficient!" i es clar, m'he posat crema on he arribat i ara no paren de enriure's de mi, perquè tinc el cos a clapes!!! Bfff.. les cames tenen tres tons, i l'esquena ni us ho explico... jajajajajja

De tornada hem visitat Sa Cova Blava.. Doncs això, una cova amb el fons beeen blau! El vaixell hi ha entrat (mireu si era gran la cova!) i ens hi hem fet un bany ràpid.
En arribar a Sa Colònia, hem anat al Colonial a menjar un gelat fet artesanalment!
Boníííííssim!

http://picasaweb.google.es/lavalldelsreis/MaLLoRcAJuLioL2009#


un petooooooo!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada